Stichting Vrienden Verpleeghuis De Die

Wij hebben uw hulp hard nodig!

Sinds 1 januari 2006 zijn nalatenschappen aan goede doelen vrijgesteld van successierechten. Dat wil zeggen dat de Stichting geen belasting hoeft te betalen over de erfenissen en legaten die zij ontvangt. Het volledige bedrag kan dus 1-op-1 worden ingezet voor de activiteiten voor de clienten en medewerkers van Verpleeghuis De Die.

De stichting beschikt over de zogenaamde Algemeen Nut Beogende Instellingen (ANBI) status. Dit betekent dat bij erven, schenken en giften er ook speciale belastingvoordelen voor u  zijn.

Indien u overweegt een donatie te doen, die valt onder de ANBI richtlijnen, kunnen wij u nader informeren over de mogelijkheden.

Gun de clienten en medewerkers van het verpleeghuis De Die dat welverdiende extraatje: steun ons!

Wilt u een bijdrage storten en de cliënten en/of medewerkers van verpleeghuis De Die dat welverdiende extraatje bieden? Dan kunt u uw bijdrage storten op:

Bankrekening NL36 INGB 0004363499

ten name van Stichting Vrienden De Die te Amsterdam.

Alvast bedankt voor uw steun!

De Die

Loenermark 900, 1025 VR Amsterdam