Stichting Vrienden Verpleeghuis De Die

De stichting

Door dementie, ouderdom en/of een handicap zijn de bewoners van verpleeghuis De Die extra kwetsbaar. Cordaan biedt hen natuurlijk de essentiële (basis)hulp en -ondersteuning, maar daarnaast zijn er nog heel veel mogelijkheden om voor de bewoners en personeel  iets extra’s te doen die niet door Cordaan ingevuld kunnen worden. Dat gat proberen op te vullen is waar de Stichting Vrienden Verpleeghuis De Die is opgericht.

Formeel gesteld is de doelstelling van de stichting het verlenen van hulp in die gevallen, welke buiten bezwaar van de verzorgingsprijs en de exploitatie van het verpleeghuis De Die te Amsterdam, bevorderlijk geacht mogen worden voor het welzijn van de cliënten en personeel van De Die, zulks in de ruimste zin. Met andere woorden: "iets extra’s te doen voor de bewoners en personeel van De Die".

Samen iets extra’s doen voor de bewoners en medewerkers

van verpleeghuis De Die

in Amsterdam.